مدرسه كفر الغاب ع بنين

مرحبا بكم فى منتداكم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مدرسه كفر الغاب ع بنين

مرحبا بكم فى منتداكم

مدرسه كفر الغاب ع بنين

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع مدرسى

shawkey
العبقرى
6 مشترك

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

العبقرى
    العبقرى
    مشرف المنتديات الدينية

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف العبقرى الأحد نوفمبر 28, 2010 7:17 am

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 9ate.com.c%20(15)
    العبقرى
    العبقرى
    مشرف المنتديات الدينية

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف العبقرى الأحد نوفمبر 28, 2010 7:18 am

ايه رايك فى هذه الصوره وهل هى حقيقيه
    العبقرى
    العبقرى
    مشرف المنتديات الدينية

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف العبقرى الأحد نوفمبر 28, 2010 7:21 am

ايه رايك فى هذه المراه
    يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 657439842673592638
    shawkey
    shawkey
    Admin

مُساهمة من طرف shawkey الأحد نوفمبر 28, 2010 1:45 pm

طالع عتال ونازل زبال ودايه ومربية
    وفاء للابد
    وفاء للابد
    مشرف

مُساهمة من طرف وفاء للابد الأربعاء ديسمبر 01, 2010 5:47 pm

الصوره الاولى صح 100%

ربنا يكون فى عون الرجاله

اما الصوره الثانيه لاتحدث بعد 20 سنه زواج وانما بعد 60 سنه زواج ده لو ربنا مد فى عمرها

هايكون عمر الست بالتقريب 90 سنه
    A7md 3zmy
    A7md 3zmy
    مشرف منتدى الاخبار

مُساهمة من طرف A7md 3zmy الأربعاء ديسمبر 01, 2010 7:51 pm

هوا دهـ منظر إنسان ؟!
    اميمة
    اميمة
    عضو

مُساهمة من طرف اميمة الخميس ديسمبر 02, 2010 11:55 am

انا مش مصدقة الصورتين او بمعنى اصح مش دى الصورة الحقيقية للزوج او كونه رب اسرة من رايى ان الزوج او الاب بيفرح جدا لما يكون جايب حاجة لبيته
    وانا واحدة والدى مش بيرفضلى طلب حتى لو كان تعبان وهلكان وبيفرح جدا لما يقدر يوفى طلباتنا ورغباتنا وكمان عمرى مهيكون اللفظ التانى لانى عمرى مسيبه يعمل كدا مع انه لو عمل هيكون عشان يريحنا انا واخواتى وامى
    اميمة
    اميمة
    عضو

مُساهمة من طرف اميمة الخميس ديسمبر 02, 2010 12:01 pm

انا مش مصدقة الصورتين او بمعنى اصح مش دى الصورة الحقيقية للزوج او كونه رب اسرة من رايى ان الزوج او الاب بيفرح جدا لما يكون جايب حاجة لبيته
    وانا واحدة والدى مش بيرفضلى طلب حتى لو كان تعبان وهلكان وبيفرح جدا لما يقدر يوفى طلباتنا ورغباتنا وكمان عمرى مهيكون اللفظ التانى لانى عمرى مسيبه يعمل كدا مع انه لو عمل هيكون عشان يريحنا انا واخواتى وامى
    خالد محمد الذكري
    خالد محمد الذكري
    عضو نشط

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty مساهمة جميلة

مُساهمة من طرف خالد محمد الذكري الأحد يناير 09, 2011 2:52 pm

يوميات زوج ارفانمن حياته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al7nan_16946055
    العبقرى
    العبقرى
    مشرف المنتديات الدينية

مُساهمة من طرف العبقرى الإثنين يناير 10, 2011 9:44 am

الذى قام بعمل هذه الصوره ليس إلا للفكاهه وللدحك واللهو
    وانا نقلتها بهدف ذلك

وهذه ليست صوره الرجل المصرى والاب وكما قلتى يا اميمه انه يكون سعيدا
    بعمل اى شئ تريده الاسره ربنا يخلهملنا ويعينهم

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 1:31 pm